diss

då är ännu en jobbvecka så gott sov över, och ser verkligen fram emot en lugn helg med SOVMORGNAR.
i tisdags var jag hemma bara, igår var vi på Zumba ofc. idag skulle vi också dit men tjejerna ringde och dissade mig för middag på något mexikanskt ställe. så jag dissade de tillbaka och tog istället med mig min gamla ipod på en långpromenad. (guuuuud vad bra låtar jag har på min gamla ipod som jag helt glömt bort), lyckades hitta en gångväg hela vägen till gymmet, så det blir lördagens uppdrag. följt efter lite middag/shopping/bio med ann-sofie kanske.
nu har vi precis ätit en galen middag och varje kväll jag stannar hemma inser jag varför jag gillar att göra någonting annat. men men.
i helgen ska jag boka min flygbiljett hem också, WOHO.

Kommentarer
Postat av: Ola

Vilket flyg blir det :)?

2010-05-07 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0