Good Bye Lake Tahoe

förevigt? nej det tror jag inte, detta är ett ställa jag absolut vill uppleva igen. kanske dock under andra förutsättningar och med andra människor, men tillbaka ska jag nog!
imorgon bitti åker vi alltså tillbaka till east bay för sista gången, känns ganska skönt faktiskt, kanske lite mer ledigt på helgerna.. vi ska stanna vid outleten i vacaville, å måste dit med tjejerna någon gång (om man hade kunnat köra hade de varit piece of cake..). sen ska jag nog kolla på old navys rea, och gymmet!
vi kom upp i fredags, lekte en stund ute i solen. hämtade upp kina mat och krashade i sängen. idag har jag jobbat från ca 7-4 med barnen medan föräldrarna åkte skidor. på kvällen åkte vi hem till några vänner i familjen på "middag", det var massa folk och massa ungar, det bjöds på grillade hamburgare, hemmagjord pasta och margaritas, life is good.
nu är jag trött och ska strax sova.. eller packa..vad vet jag

Kommentarer
Postat av: Linda

en hälsning från oss!! kram

2010-05-02 @ 21:23:59
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0