kallt,varmt,kallt,varmt

länge sen jag uppdaterade nu igen..
fredag: tog en promenad och somnade ganska tidigt, sköönt
lördag: städade lite, promenerade sen till gymmet. la mig och solade en stund och simmade ett par längder
på kvällen plockade jag upp Ann-Sofie, vi åkte till Red Robin och åt middag, kollade sedan på bio, DATE NIGHT fick det bli, hade absolut inga förväntningar på filmen så den var faktiskt helt okej!
söndag: det var mulet och kallt, hade diverse skypedater hela förmiddagen, och sen kollade jag på lite film med barnen. hade en fin morsdag middag här, med stek och hummer, och spenat. gott!!
måndag: regn regn och regn, passade M medan mamman och S var hos tandläkaren. blev en filmdag. orkade inte gå på någon engelska.
tisdag: jobbat hela dagen, drog mig tillslut iväg till engelskan, där någon mexican, ganska ung började prata med mig som bara den. han var typ överlycklig att de andra tjejerna inte va där så han kunde prata med mig tydligen. så fråga han så gulligt om han fick sitta breve mig... haha ja höll på att dö. sen kom tjejerna trots allt, stackarn.
imorgon väntar jobb igen, med stor risk att värdpappan jobbar hemma, fy sjutton. det är inte roligt alltså. men men. ska bli varmt igen imorgon så jag kan nog dra ut dom största delen av dagen.
(ang rubriken syftar jag på vädret. vi alla trdde de skulle vara varmt nu, och regnet ska ha slutat för över en månad sen. men igpr var det typ 10 grader igen. imorgon blir det 26, man blir inte klok på detta)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Götta dig över en dag med 26C du, här är det kallt kallt kallt, cycklade hem från stationen precis och det blåste som kalla havsvindar bara det att det inte finns något hav här.. ;) Har praktik för fullt men nu är det Kristihimmelfärds (kan inte stava) så jag är "ledig" i fyra dagar, men ska skriva tenta på måndag så det blir plugg plugg plugg.. XOXOXO

2010-05-12 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0