scrappa scrappa scrappa

tisdag idag, har känts som onsdag hela dagen eftersom jag jobbade igår. så imorgon väntar en riktig långdag med barnen, och vädret är inge vidare, idag har regnet öst ner, igen.
nu på kvällen har jag hjälpt till massor här hemma, spelat wii med S medan mamman satt inne hos M som försökte sova (pappan är borta på nått jobb, i denver tror jag). sen satte jag mig och scrappade lite grann, har verkligen inte gjort det på år och dar, och vill ha min stora bok så gott som klar tills jag åker hem så jag slipper släpa på massa tillbehör. ibland står det helt still, när man har allt man behöver. och ibland sprudlar de idéer men man har ingenting att jobba med... igår printade jag i alla fall lite kort på Target så jag kan göra lite. gjorde klar en sida om Six Flags, och påbörjade den om Vegas. märks att jag är nybörjare kan jag säga..
ännu en bild från kryssningen (tamaras kamera)

(såg nyss ett klipp med Victoria Silvstedt på aftonbladet och insåg att jag pratar ungefär som henne, hälften svenska hälften engelska. roligt)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud va kul att få prata engelska varje dag =)!!!! Här regnar det också, hela veckan tror jag. Xxo

2010-05-26 @ 17:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0