summa sumarum

så är ännu en jobbvecka mer eller mindre över, imorgon jobbar jag bara lite till och från och på kvällen så ska pappan på baseball och mamman träffa några vänner, vilket jag verkligen unnar henne. så jag ska passa de på kvällen, fast jag tror hon lägger de innan hon går.
denna vecka har gått bra och fort, förutom ett par fler näsblods incidenter. har haft mycket kul med barnen, men är trött nu. Igår var jag på Zumba, de andra tjejerna har gett upp det, men jag kör på ändå, enda träningen jag får här så. Idag tog jag en promenad direkt efter jag slutade, och det var varmt och skönt. vädret har varit så dåligt här på sistonde, regnar var och varannan dag. shorts och stövlar är det man behöver. de retar mig att ni haft bättre väder hemma än vad vi har här. ska tydligen regna i helgen igen.. och de sa att de var klara med regn i mars/april. men självklart har de värsta vintern här på typ 100 år (läs 20) det året jag är här. bara juni blir fint åtminstone.
helgen som kommer är det DiscoCruise inne i San Francisco, det är ett au pair möte (lite roligare än de traditionella starbucks mötena). Så mellan 19-22/23 kommer det vara 250 au pairer från SF området ute på en båt, grymt kul säger jag! Kommer åka under en upplyst golden gate bland annat, och grym musik på det!
vi åker in på förmiddagen (jag sa senast 11, men känner jag tyskorna rätt så blir de väl 1-2..), strosa runt lite och luncha på cheesecake factory. åh gud vad jag saknar SF när jag tänker på det, har inte vart där på hundra år :)
sen åker vi hem med bart någon gång när detta är slut..
söndag har jag ingen aning, ska regna, vad tusan gör man då, som inte kostar pengar..hmm

Kommentarer
Postat av: Ola

Duktig du är som fortsätter med Zumban :)

Det låter som det kan bli en kul helg, det är du verkligen värd!

2010-05-21 @ 07:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0