the princess and the frog

fredag kväll, klockan 9, jobbar, barnen sover (mamman la de nyss och gick precis, får se hur de går om de vaknar och hon är borta..hjälp.) jag är trött, ont i huvudet och snuvig, håller på att bli sjuk känns det som, toppen! när det faktiskt händer något för första gången på år och dar.
aja, hoppas hon kommer hem i någorlunda tid i alla fall så jag får krasha i säng. halvdan sovmorgon får jag imorgon åtminstonde, vi åker inte fören runt 11, så säg 12.
nej nu ska ja fortsätta att titta på The princess and the frog (läskig disneyfilm ju!), puss på er!
jag och mamma redo för shrek i 4D, ballt.

Kommentarer
Postat av: Denise, ÅKER TILL USA OM 19 DAGAR OCH KOMMER BLOGGA DÄRIFRÅN!

Sv: Tack så mycket för din röst på min blogg! Snart kommer länkarna från tävlingen upp! Kanske var det tack vare dig jag vann! Följ gärna min blogg via bloglovin, om 19 dagar åker jag till Florida en månad och kommer då blogga därifrån med bilder, videoklipp och en hel del annat! Tack!

Ha en bra dag

/Denise

2010-05-23 @ 17:40:43
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Simon

Hur har helgen varit? Skriv och berätta!

2010-05-24 @ 11:07:34
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0