weekend so far

zzzzzzzz.. klockan är 7 och ja stupar strax i säng. seriöst. fy vad trött jag är.
igår runt 6 tiden åkte jag och plockade upp Ann-Sofie, vi åkte till bion, igen. vi såg letters to juliet, grymt bra film! handlar om en andra chans att finna sitt livs kärlek. grinade lite i slutet igen..
efter bion åkte vi hem till mig, A-S sov här för att imorse åkte vi till Six Flags! om ändå världens kunde vara lite mer som six flags, eller som vilket nöjesfält som helst egentligen. men i alla fall, min värdmamma + barn hade blivit utslängda ur huset denna lördag för pappan ville jobba hemifrån ifred, så de bestämde sig för six flags. jag hade egentligen planerat in San Francisco, men tänkte att det nog är min sista chans att åka dit innan jag åker hem. Och till SF åker jag till nästa helg i vilket fall som helst.
hade en riktig toppen dag, men förstår inte någonsin hur jag ska kunna uppskatta en berg och dalbana i sverige igen. det är väl typ bara kanonen som ens gör en loop i sverige? här är det minst 3 per b&db, bakåt och frammåt, ja ni fattar.
den berömda MnM trappan
love this place!

six flags discovery kingdom


(imorgon har jag inget inplanerat, hörde de skulle bli mulet, hoppas inte. om de är sol och varmt tar jag nog mitt pick och pack och promenerar till gymmet och solar/simmar. är det inte sol tar jag nog mitt pick och pack och promenerar dit vilket fall som helst, men kanske rör på fläsket. BOKA FLYGBILJETT SKA JAG GÖRA!!)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tja fyyy fan va kul med SF!!!! Jag blir såååå avis!! Lycka till med att hitta en biljett, jag har letat som sjutton för att finna en biljett till SF i ett ok pris, det finns inte. Billigaste sidan för mig har iafal varit www.flygresor.se så där kan du ju kika iafal. xoxoxo

2010-05-16 @ 11:51:02
Postat av: simone

vilken cool trappa :D

2010-06-03 @ 10:55:33
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0